Druk druk druk...

Je ziet het goed, de lay-out van De keuken van Martine is opnieuw veranderd. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het precies hebben wil, dus kom zeker snel nog eens kijken... Het is de bedoeling dat half maart de nieuwe layout (met alfabetische receptenindex!) helemaal klaar is...

Ondertussen gaat De keuken van Martine natuurlijk niet 'dicht', maar verschijnen er in de tussenliggende periode gewoon nieuwe recepten. Ook ben ik heel erg druk met de recepten voor het kookboek Natuurlijk samen koken. Deze week komen we met alle auteurs bij elkaar voor de kennismaking en om de groepsfoto te maken. Ontzettend leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen die net als ik helemaal enthousiast zijn over gezonde voeding.
Het ziet er naar uit dat dit boek een enorme 'hit' gaat worden onder de kookboeken. Heb je belangstelling voor dit boek, stuur me dan alvast een mailtje zodat je straks niet misgrijpt. (Reserveren geeft straks geen koopverplichting.)
Speciaal voor het boek volgde ik twee fotografie-workshops bij Kelly van Smartpics. Ik hoop dat het je is opgevallen dat de foto's op mijn blog de laatste drie maanden veel beter zijn geworden!

Afgelopen week ging ik voor de halfjaarlijkse controle naar het ziekenhuis in Rotterdam. Wat geweldig om daar te mogen horen dat alles goed is. De artsen zijn daar zeer onder de indruk van mijn gewichtsverlies, maar nog meer van de toename van mijn energie.
"Je bent veel energieker en je straalt helemaal", aldus de cardiologe. Hoewel dit voor de toekomst natuurlijk geen garantie biedt, geniet ik op dit moment met volle teugen. Wie had acht jaar geleden gedacht dat ik dit allemaal nog mee zou maken? Heel bijzonder.

Ik wens jullie allemaal een fijne, smakelijke week!

Reacties

  1. Heerlijk om nieuwe recepten uit te proberen. Sinds een paar weken hebben wij een nieuwe keuken, jammer genoeg is het leren van de keuken toch een stuk lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten