Martine vertelt...

Op berichten over mijn gezondheid/hartafwijking krijg ik vaak veel reacties. Ook wordt er regelmatig gevraagd of ik niet méér over mijn lichamelijke situatie wil schrijven.
Tot nu toe was mijn antwoord daarop altijd negatief. Want ik vind dat 'De keuken van Martine' eigenlijk zoveel mogelijk over koken, recepten en voeding moet gaan, en niet over Martine zelf.
Hoewel mijn mening niet is veranderd, ben ik toch van plan tegemoet te komen aan vragen om meer te delen over mijn medische situatie en alles wat daarmee samenhangt. Met name omdat er bij mij een duidelijke relatie bestaat tussen voeding en mijn lichamelijke gesteldheid.

Speciaal daarvoor heb ik een nieuwe website gemaakt: Martine vertelt...
Via het tabblad 'Martine vertelt...' kom je rechtstreeks op deze site. Heb je interesse over meer informatie over mijn persoontje en mijn leven als hartpatiënt? Neem dan zeker eens een kijkje op http://martinevertelt.blogspot.nl 

Reacties