Tip: Herbs and Spices van Body & Fitshop

De septembermaand is begonnen en de vakantiemaanden zijn nu echt achter de rug. De zomer begon wat moeizaam, maar zijn er daarna gelukkig nog prachtige, zonnige weken genoeg geweest.
Zelf heb ik een heerlijke zomer gehad, waarin mijn conditie een stuk vooruit ging toen ik een aantal verplichtingen losliet en minder 'moest' van mezelf.
Ik schreef hier ook over op mijn blog 'Martine vertelt'.



Het prachtige weer leende zich uitstekend voor vele barbecues. Vóór de zomer ontving ik van Body & Fitshop een serie 'Herbs and Spices' die ik mocht proberen. Dat zijn de leuke cadeautjes!
Hoewel ik mijn kruidenmixen vaak zelf maak, vind ik het ook makkelijk om wat kant-en-klare kruidenmixen in de kast te hebben staan. Dit moeten dan echter wel pure kruidenmixen zijn, zonder smaakversterkers, suiker en conserveringsmiddelen.
De kruidenmixen van Body & Fitshop voldoen helemaal aan dit criterium en ik gebruikte ze afgelopen maanden met heel veel plezier. Natuurlijk bij een BBQ, maar soms ook op geroosterde groenten uit de oven of airfryer, op gebakken aardappels of bij wokgerechten. Ze zijn dus zeer veelzijdig en ik kan ze dan ook van harte bij jullie aanbevelen!



NB: De kruidenmixen bevatten wél zout, maar minder dan veel andere kruidenmixen (maximaal 25%) Het zou overigens mijn voorkeur hebben als de mixen helemaal zónder zout zouden zijn.

Reacties

  1. Leuk, die heb ik gewonnen! Moet ze nog uitproberen, maar weet nu al dat ze gaan bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten