Garnalenspiesjes

Tot vorig jaar had ik eigenlijk nooit garnalen gegeten. Ik dacht namelijk dat ik ze niet lekker vond...
Omdat ik me had voorgenomen om 'alles wat ik niet lekker vond' opnieuw te proberen, kocht ik ook garnalen. En wat bleek? Ik vind ze heerlijk!!

Ingrediƫnten voor 8 spiesjes:
200 gram garnalen
2 tenen knoflook
1 rode peper
2 el olijfolie
zout



Bereiding:
Snipper de knoflook en de peper en meng ze met de olie. Doe de garnalen erbij en laat ze minimaal een uur marineren.
Rijg de garnalen aan houten spiesen (voorgeweekt in water zodat ze niet verbranden) en bak de garnalen in een hete grillpan ongeveer 2 minuten per kant. Schep zoveel mogelijk van de peper en knoflook op de spiesjes als ze worden gebakken.
Lekker bij een groene salade of als snack.

Reacties

Een reactie posten